Evlere El İşi Nikah Şekeri, İş Verenler

Merhaba; Sitemizde ilgi  gören işler arasında “Nikah Şekeri”, Boncuk Yapımı, El işlerine yer verilmektedir. Bizim amacımız, evde yapılan işler arayan ev hanımları ile eve iş veren firmaları bir araya getirerek kazanç elde etmelerini sağlamaktır.
Eğer iş verenseniz bir işiniz veya bir ürününüz var ise, evden yaplan işler yada ekiş olabilir, evlere iş olarak veriyorsanız  aşağıdan yorum bırakınız…
Ben ev hanımıyım, evde iş yapmak istiyorum, evden yapılacak iş arıyorum, “Nikah Şekeri, El işi, Boncuk, Oya Dantel İşi” yapabilirim diyorsanız, yada doğrudan satış ve Network Marketing’de olabilirsiyorsanız;  değerli yorumlarınızı ve iletişim bilgilerinizi bırakınız en kısa sürede size dönecek bir fırsat çıkabilir.

Eğer firma yada  bir ürün tanıtım yapmak isterseniz İş, Ek iş İlanları Bölümünden İlanlarınızı Yorumlarınızı da Bırakabilirsiniz…

5/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. MERSİN DE OTURUYORUM.EVDE NİKAH ŞEKERİ VE MANDAL YAPABİLİRİM.0535 4422157

    YanıtlaSil
  2. GEBZA BEYLIKBAĞİNDA OTURUYORUZ 5KIŞİLİK GURUBUMUZ VAR BOŞ DAIREMIZ VAR HERCEŞİT ÜRÜN YAPABILIRIZ.05349566061

    YanıtlaSil
  3. mersinde oturuyorum evde mandal ve nikah şekeri yapmak istiyorum bana ulaşırsanız sevinirim tel.0537 932 59 76

    YanıtlaSil
  4. gebze darıcadayım evde her türlü ek iş arıyorum 20 kışılik grubum var sebahatkrc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Darıca da oturuyorum acil evde is istiyorum iletisim yusuf1903erzurumoral@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Son Yazılar