Kocaeli Gebze evlere ek iş verilir

Hanımlara evde iş imkanı

BAYANLARA EVDE İŞ İMKANI, EVLERE MONTAJ, ANBALAJ, PAKETLENE, ETİKET, TORBALAMA, ÇAPAK TEMİZLEME, AKSESUAR, İŞLERİ VERİLİR.......
detaylar için tıklayın

84/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. evde yapa bileceğim iş arıyorum maddi durumda ihtiyacım var ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. bende acil ek iş arıyorum elim yatkındır5332944536 ebru

    YanıtlaSil
  3. İlanınız çok uygun geldi evde yapabileceğim bir iş arıyorum cevap verirseniz sevinirim.05345269208 Bedriye

    YanıtlaSil
  4. ben rabiye iş evde yapabilirim kızım olduğundan calışamıyorum 05378858375

    YanıtlaSil
  5. bende evde yapılacak iş arıyorum ilginize acar-86-zehra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. bende evde iş ilanınızı gördüm iş yapmak istiyoruz birkaç arkadaş 5444717944

    YanıtlaSil
  7. iletişim no.varmı acaba öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  8. Evde Çalışmak İçin İş Arıyorum Tel:05385823714

    YanıtlaSil
  9. Kocaeli gebze 10 evlikbi grubum var MANDAL HEDİYELİK eşya NİKAH şekeri MONTAJ, ANBALAJ, PAKETLENE, ETİKET, TORBALAMA, ÇAPAK TEMİZLEME, AKSESUAR, İŞLERİ sınıflarında üstün hız ve kabileyetimize güveniyoruz
    iletişim : 05412332563

    YanıtlaSil
  10. gebzede oturuyorum acil evde iş istiyorum 05433295573

    YanıtlaSil
  11. İzmit merkezde otuyom evde acil iş yapmak istiyoruz tel 05422374203

    YanıtlaSil
  12. kocaeli gebzede evlere ek iş istiyoruz ilgilenirseniz 0541-547-13-61 (boncuk işi ve dantel yapmayı bilmiyoruz)

    YanıtlaSil
  13. EMEKLİ BAYANIM.AKTİF BİR KİŞİLĞİM VAR. EVDE YAPILABİLECEK EL MAHERETİ İSTEYEN İŞLERİ YAPABİLİRİM. SAYGILARIMLA. NİSAN_YAGMURU7@HOTMAİL.COM (İLETİŞİM ADRESİM_

    YanıtlaSil
  14. evde paketleme,etiket ve mandal montaj işi yapabiliriz
    .7 kişiyiz tel.0542 475 10 88

    YanıtlaSil
  15. bende evde yapılacak ıs arıyorum pakatleme yapmayı bılıyorum ararsanız sevınırım ıhtıyacım var 0535 323 7301

    YanıtlaSil
  16. gölcükte evde yapabileceğimiz iş arıyoruz 10 kişyiz daha önce dantel paket boncuk nikah şekeri yaptık ararsanız seviniriz.05065962663

    YanıtlaSil
  17. kocaeli-darıcada paketleme işi veya çapak,montaj işi yapmak istiyoruz ararsanız seviniriz.
    tel:0546 848 12 50

    YanıtlaSil
  18. Darıca istasyondayım, bende evde iş arıyorum yardımcı olursanız sevinirim..
    havvaciftci@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. meraba bız altı gısıyız evde ıs yapmak ıstıyoruz lutfen paraya ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
  21. merhabalar bizde eve iş arıyoruz beylikbağında oturuyorum.05317421937

    YanıtlaSil
  22. merhabalar ev isi ariyorum para acil ihtiyacim var lutven gebze tatli kuyu mah.oturuyorum 05514195625

    YanıtlaSil
  23. merhabalar gebze tatli kuyu mahoturuyorum evde acil is istiyorum maddi acidan ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  24. gebzede evlere iş veriliyosa iletişim numarası alabılırmıyız

    YanıtlaSil
  25. çayırovada oturuyorum 10 senelik teksil deneyimim var,bende evde yapılacak iş istiyorum,ip temizleme,örgü,etiket,mandal gibi işler ilgilenirseniz sevinirim,çok ihtiyacım var,dört kişilik gurubuz.teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. çayırovada oturuyorum,10 yıllık teksil deneyimim var,elim hızlı ve yatkındır.ip temizleme boncuk poşetleme mandal etiket gibi işlerden iyi anlarım,yardımcı olursanız sevinirim.05439766135

    YanıtlaSil
  27. fatma şahinin vermiş olduğu ilan geçersizdir numarası da geçersizdir hiçbir hükmü yoktur.bilginize siteyi kurana ilanın kaldırılmasını rica ediyoruz.

    YanıtlaSil
  28. bayramoğlunda ikamet ediyorum. ek işe çok ihtiyacım var dönerseniz çok sevinirim. baharanar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. acil ek işe ihtiyacım var 544 8415770

    YanıtlaSil
  30. gebzede oturuyorum evde iş yapmak istiyorum evde çok iş yaptım elim yatkındır küçük çocugum oldugu için dışarda işe giremiyorum 05548265535 telefonum ulaşırsanız sevinirim şimdiden allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  31. kocaeli gebzede evlere ek iş istiyoruz ilgilenirseniz 541 647 66 65

    YanıtlaSil
  32. Gebze çayırovada ikamet ediyorum.Ev hanıyım.Çocuklarım olduğu için dışarıda çalışamıyorum.10 kişilik bi grubum var.İş verirseniz sevinirim.
    aleyna_turanli_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. gebzede otuyorum ek ıs ıstıyorum 546 278 66 27

    YanıtlaSil
  34. SLM GEBZEDE EK İŞ ARIYORUM KENDİ ARACIM VAR. VARDİYALI ÇALIŞIYORUM BOŞ ZAMANLARIMDA EK İŞ YAPMAK İSTİYORUM. HASAN 05378259481

    YanıtlaSil
  35. Hanfendiler kontrolcü ponterzci makinacı ve vasıfsız elemanlar kocaeli darıcada bulunan tekstil firmasında calısmak istermisnz

    YanıtlaSil
  36. eşime destek ve cocuklarımın gideri için evde yapılabilecek işler istiyorum dnerseniz sevinirim 5344083906

    YanıtlaSil
  37. Benn asli evde bos vakitlerimi degerlendirmek ve kendi ihtiyaclarimi karsilMak icim eger kolaysa bu isi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  38. bız ıkı kışı evımızde açıl yapabılecegımz ıs ıstıyoruz sımdıden teskkler. eylul2341@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Ben gebzeden mustafa bende ek is ariyorum full aktifim no 0535 7631194 ararsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  40. Darıca da ikamet etmekteyim. Bu tarz işlerle daha önce de birçok bayanla çalıştım. Desteklerinizi bekliyorum. Saygılarımla a.babacan38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. darıca istasyonda ikamet etmekteyim bu tarz işlere elim yatkındır haber bekliyorum acil 0537 740 26 97

    YanıtlaSil
  42. eve iş istiyoruz annemle acil yardım ederseniz seviniriz 05394081005

    YanıtlaSil
  43. Kocaeli gebze istasyonunda evlereek iş imkanı

    YanıtlaSil
  44. Kocaeli gebze istasyonunda evlere iş imkanı banyo lifi yapımı ve etiketleme 1000 tanesi 15 tl isteyenler email bıraksın orgu işi deildir çok basittir el becerisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ve arkadaslarim yapmak istiyoruz bu isi nasil ulasabiliriz ??

      Sil
  45. İsteyenlere evde lif yapımı örgü işi degildir çok basit 1000 tane 15 tl lifi yap etketini yyapıstır ilgilenenler mail yazsın gebze istaasyon

    YanıtlaSil
  46. İsteyenlere evde lif yapımı örgü işi degildir çok basit 1000 tane 15 tl lifi yap etketini yyapıstır ilgilenenler mail yazsın gebze istaasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar ben duy işi getircem 400adet 14 TL nerde oturuyorsunuz

      Sil
    2. Arkadaşlar ben duy işi getircem 400adet 14 TL nerde oturuyorsunuz

      Sil
    3. Arkadaşlar ben duy işi getircem 400adet 14 TL nerde oturuyorsunuz

      Sil
    4. Cayirovada otruyorum bnde evde iş yapmak istiyorum yardimci olabilirmisiniz

      Sil
    5. Cayirovada oturuyorum evde ek os yapmak istiyorum yardimci olabilirmisiniz

      Sil
    6. Cayirovada otruyorum bnde evde iş yapmak istiyorum yardimci olabilirmisiniz

      Sil
  47. ben istiyorum ek iş evdeyim çocuk var çalışamıyorum ararsanız sevinirim çok acil ihtiyacım var 05335010588

    YanıtlaSil
  48. Bende yapabilirim ulsirsniz cok sevinirim 05345707164

    YanıtlaSil
  49. Bende istiyorum nasil ulasabilirim

    YanıtlaSil
  50. Bende bu işi yapmak istiyorum Gebze de ikamet ediyorum
    Tel: 05424864196

    YanıtlaSil
  51. merhaba ek is ariyorum gebzede oturuyorum gulbahadir@outlook.com

    YanıtlaSil
  52. evde her isi yaparim tedavi masraflarimi karsilayamiyorum ek is yapmak zorundayim sevinirim ilgilenen olursa

    YanıtlaSil
  53. merhaba evde yapabılecegım ek iş arıyorum 0546 899 3890

    YanıtlaSil
  54. Gebzede otuyorm ek iş evde. Istiyorum.05424207758

    YanıtlaSil
  55. Kocaeli Darıca'da oturuyorum acil ek işe ihtiyacım var 05425119057

    YanıtlaSil
  56. Ek işe ihtiyacım var 5071999365

    YanıtlaSil
  57. ev hanımıyım. benim de işe ihtiyacım var. bu firmalara nasıl ulaşabilirım.

    YanıtlaSil
  58. kocaeli
    darıcada oturuyorum.

    YanıtlaSil
  59. gebzede oturuyorum evde is yapmak istiyorum bana ulaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  60. gebzede oturuyorum evde ailecek ek iş yapamak istiyoruz turanbayrak35gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Evde yapmak için iş arıyorum 05343120658

    YanıtlaSil
  62. Mrb dilovasinda oturuyorum.evde calisabilecegim. İş arıyorum.05419553321

    YanıtlaSil
  63. Evde is yapma istiyorum cayuir ovad oturu yorum acil geri donerswniz sevinirim

    YanıtlaSil
  64. gebzede oturuyorum evde iş yapmak istiyorum
    5365920981 NAİL ARISLAN

    YanıtlaSil
  65. Çayirovada oturuyorum eve iş almak istiyorum fatihnazikgunes42@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Kocaeli darıcada oturuyorum evde ek işe ihtiyacım var daha öncede calıstım bu gibi işlerde tecrübem var dönerseniz sevinirim GERÇEKTEN ÇOK İHTİYACIMIZ VAR LÜTFEN GERİ DÖNÜŞ YAPIN yucelcelebi0@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Mrb darica da oturuyorum paketleme,davetiye katlama,nikah şekeri yapma gibi ek işe ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?dilek_889@hotmail.com cep bekliyorum.

    YanıtlaSil
  68. İsmim arif.Emekliyim.darıca da ikamet etmekteyim.fabrika ve şirketlerin montaj capak temizleme paketleme davetiye nikah şekeri boncuk v.ş ariferdogan5@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. ismim arif.Emekliyim.darıca da ikamet etmekteyim.fabrika ve şirketlerin çıkardıkları malzeme lerin capaklari alınması montaj ve paketleme işleri.davetiye nikah şekeri boncuk ve her nevi isler titizlikle yapılır

    YanıtlaSil
  70. İsmim arif.Emekliyim.darıca da ikamet etmekteyim.fabrika ve şirketlerin montaj capak temizleme paketleme davetiye nikah şekeri boncuk v.ş ariferdogan5@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Evde tekstil dikis isi yapabilirim acil ihtyavm var

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar nenehatun oturanlar bana ulaşsın lütfen

    YanıtlaSil
  73. Arkadaşlar nenehatun oturanlar bana ulaşsın lütfen

    YanıtlaSil
  74. Evlere Verilebilcek ek iş arıyorum Maddi Durumum Kötü EVLERE MONTAJ, ANBALAJ, PAKETLENE, ETİKET, TORBALAMA, ÇAPAK TEMİZLEME, AKSESUAR, İŞLERİ YABAİLİRİM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM):):)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Son Yazılar